Omdat kwaliteit in combinatie met menselijkheid extra aandacht verdient.

Wanneer onze DIO sticker zichtbaar is op een raam of op een balie, weet je dat je hier fijn geholpen wordt.

In vrijwel alle markten kunnen organisaties, bedrijven en specifieke afdelingen ons keurmerk verdienen. Welke scores zal uw bedrijf, organisatie of uw afdeling behalen?

DIO Keurmerk Test

De DIO Keurmerk Test bestaat uit drie mystery guest bezoeken. Dat kunnen telefoontjes en/of e-mails zijn, maar ook real-time bezoeken met de daarbij behorende rapporten.

Indien men voldoet aan de gestelde eisen ontvangt u na uitkomst het keurmerk middels een certificaat, sticker en een online keurmerk welke toe te voegen is op de website óf in te zetten is voor marketing doeleinden. In het kader van een beter milieu zullen wij in de nabije toekomst de stickers en certificaten enkel nog online aanleveren wanneer het ‘afdelingen’ betreft.

Indien de test geen positieve uitkomst heeft, kan men gebruik maken van een DIO Sparsessie, Project of Training óf ervoor kiezen om deze intern zelfstandig op te pakken.

Keurmerk Test

3 afnames

3 rapporten

1 totale uitkomst

Onmiddellijk inzicht

Gedoogd confrontatie middel

Direct (eventuele) verbeteringen aanbrengen na de uitkomst

Enkele ondernemingen die over ons keurmerk beschikken.

Harry’s

Harry’s staat voor ongedwongen eten en drinken in een comfortabele setting met oog voor detail.

Oto Eys

“We helpen liever twee klanten voor ieder vijftig cent, dan één klant voor één euro.”

Confetti

“Ons family café is erop gericht om ouders, opa’s en oma’s optimaal te laten genieten van spelende kinderen en elkaar.”

The Spa

“Wij vinden het zeer belangrijk dat het de gast aan niets ontbreekt. Hierbij staan wij voor vakkundigheid, professionaliteit en een ongedwongen sfeer.”

Moeder de Gans

Van prachtige streekgerechten tot zeer vriendelijk personeel. Bij Moeder de Gans ontbreekt er niets aan de beleving en ben je één met de natuur.

Bakkerij Vermeeren

“”Heerlijke vlaai” is meestal het eerste wat mensen zeggen als ze onze naam horen. Maar wij staan voor zóveel meer.”

Rousseau Chocolade Venray

Daar waar de chocolade een begrip is in Limburg, ontbreekt het er ook zéker niet aan service en menselijkheid.

GreyLabel Heerlen

Voor mensen die minimalisme waarderen en kwaliteit boven kwantiteit verkiezen. Duurzaamheid en menselijkheid zijn de basis ingrediënten voor deze mooie winkel met dames- en herenkleding.

Kom in aanmerking.
Schrijf je in.